Hoe kunnen we je helpen ?

Hoe kunnen we je helpen? Hieronder kan je de meest gestelde vragen vinden. Misschien staat het antwoord dat je zoekt daartussen. Nog een andere vraag? Twijfel dan niet ons te contacteren. (contact)

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Betalen

Q.      Welke betalingsmogelijkheden heb ik om mijn bestelling te betalen? 


Bestellingen kunnen betaald worden met Mastercard en Visa of Bancontact / Mister Cash. Deze betaling op het internet is volledig beveiligd. Goederen die op deze manier betaald worden kunnen meteen verzonden worden indien voorradig. 

De keuze om per bankoverschrijving te betalen is ook mogelijk. De transactie kan enkele dagen in beslag nemen, wat de verzending van de goederen vertraagd. 

Verzenden 

Q.      Hoelang bedraagt de levertijd van mijn bestelling? 

Indien de bestelde goederen op voorraad zijn kunnen ze meteen verzonden worden. Na 1-2 werkdagen kan je de goederen op het gekozen adres verwachten. 

Q.      Hoeveel bedragen de verzendingskosten? 

De kosten voor de verzending worden automatisch berekend bij het afronden van de verzending. 

Verzending naar België & Nederland <10kg bedraagt 6 euro

Verzending naar België & Nederland >10kg bedraagt 10 euro

Retourneren

Q.      Kunnen aangekochte goederen geretourneerd worden? 

Ja, u kan goederen binnen de 14 dagen na leverening terug sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten gemaakt voor het retourneren van de goederen (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening.

Q.      Naar welk adres mag mijn retourzending verzonden worden?

Een retourzending mag verzonden worden naar onderstaand adres. Stuur de zendig niet terug naar de fabrikant van een product.


Retour Smile Events Vorselaar
Heiken 37
BE-2290 Vorselaar

Q.      Hoe start ik een retourprocedure?  

Om het starten van een retourprocedure neemt u binnen de 14 dagen na levering van de goederen contact met ons op. Wij sturen u vervolgens een RMA formulier op. Eens de gegevens ingevuld zijn, kan u de goederen terug sturen. ( mail: webwinkel@smile-events.be)

Bestellen

Q.      Een product is niet op voorraad. Wat nu? 

Het aanbod van onze leveranciers is zodanig groot dat we niet alle product op stock kunnen nemen. Opzoek naar een bepaald product en hebben we het niet op voorraad of niet opgenomen in ons assortiment? Dan bestellen we dat graag voor je. Klik hier voor prijsvraag en bestelling. 

Q.      Ik heb geen bevestigingsmail gekregen in mijn mailbox? 

Na iedere bestelling wordt er automatisch een bevestigingsmail verstuurd. Heb je er geen gekregen? Dan is deze mogelijks in de SPAMbox terecht gekomen. Vind je hem daar ook, neem dan contact met ons op.